Table of Contents
- 1. Ga naar Administratie | TIJD4.
- 2. Kies Klassen.
- 3. Klik op het pictogram "Beheer klasleden" om een e-mail te sturen na het aanmaken van een klas.
- 4. Selecteer je studenten.
- 5. Klik op het ">"-pictogram om studenten naar "Gekozen leden" te verplaatsen.
- 6. Klik op "<" om studenten uit de gekozen leden te verwijderen.
- 7. Selecteer de overige studenten voor de klas.
- 8. E-mailmelding verzenden.
- 💡 E-mail verzendactivatie
- 9. Klik op Opslaan.
Je kunt een meldingse-mail sturen naar alle studenten die je aan de klas hebt toegevoegd. Voor het opstellen van meldings-e-mails, raadpleeg de sectie E-mailsjablonen.
Volg deze stappen:
1. Ga naar Administratie | TIJD4. #
2. Kies Klassen. #
3. Klik op het pictogram “Beheer klasleden” om een e-mail te sturen na het aanmaken van een klas. #
4. Selecteer je studenten. #
5. Klik op het “>”-pictogram om studenten naar “Gekozen leden” te verplaatsen. #
6. Klik op “<” om studenten uit de gekozen leden te verwijderen. #
Wil je een student uit de klas verwijderen? Selecteer de student en klik op het pictogram “Terug verplaatsen”.
7. Selecteer de overige studenten voor de klas. #
8. E-mailmelding verzenden. #
💡 E-mail verzendactivatie #
Zodra je e-mailverzending activeert en op de knop “Opslaan” klikt, worden studenten binnen 30 minuten automatisch op de hoogte gebracht. Wil je de e-mailverzending annuleren? Ga dan naar het menu E-mailbeheer.