Categorieën bekijken

Hoe stuur je een e-mail naar studenten na het aanmaken van een klas?

< 1 min read

Je kunt een meldingse-mail sturen naar alle studenten die je aan de klas hebt toegevoegd. Voor het opstellen van meldings-e-mails, raadpleeg de sectie E-mailsjablonen.

Volg deze stappen:

1. Ga naar Administratie | TIJD4. #

2. Kies Klassen. #

3. Klik op het pictogram “Beheer klasleden” om een e-mail te sturen na het aanmaken van een klas. #

4. Selecteer je studenten. #

5. Klik op het “>”-pictogram om studenten naar “Gekozen leden” te verplaatsen. #

6. Klik op “<” om studenten uit de gekozen leden te verwijderen. #

Wil je een student uit de klas verwijderen? Selecteer de student en klik op het pictogram “Terug verplaatsen”.

7. Selecteer de overige studenten voor de klas. #

8. E-mailmelding verzenden. #

💡 E-mail verzendactivatie #

Zodra je e-mailverzending activeert en op de knop “Opslaan” klikt, worden studenten binnen 30 minuten automatisch op de hoogte gebracht. Wil je de e-mailverzending annuleren? Ga dan naar het menu E-mailbeheer.

9. Klik op Opslaan. #

Mogelijk gemaakt door BetterDocs